Say cheese

En scen i December.

Syster och jag diskuterar min födelsedagspresent i butiken.


- Men jag vet inte.. jag börjar bli litet nervös för din present. S (sambo) kanske kommer bli arg på mig.

- Arg? Är det typ biljetter till Chippendales eller, haha ?

- Nej, jag vill inte förstöra överraskningen.. Men det är något man gör på sig själv.

- En sexleksak ?

- Nej, det är något jag vet att du har sagt att du vill ha. Fast nu vet jag inte.

- Jag blir galeen. Nu måste jag komma på vad det är..

- Mm.. fast jag blir lite osäker om jag har tänkt fel. Du kanske inte alls kommer att bli glad. Men jag kommer ihåg att du sa det.. för länge sedan.

- Fast jag säger ju saker hela tiden. Du vet, ena dagen är moroten lösningen på allt, eller så ska jag börja jobba som elefantskötare på cirkus. Hm.. skalpeller ?

- Ja, precis, jag har köpt dig skalpeller.

- Försöker bara komma ihåg knäppa saker som jag sagt att jag vill ha.

- Man gör det inte på sig själv iallafall.. man går någonstans och gör det.

- SHIT! Omg jag vet vad det är !

- Hahaha hehehe !

- Läskigt ju !
 
- Aa, jag vet! Var det fel?

- Nej.. jag kommer ihåg nu när jag sa det. Jag menade det ju faktiskt. Men.. jag kommer behöva meditera lite på det här.. man måste inte göra det på en gång va?

- Nej det är ett presentkort .

- Gaah !!





Och så vidare. Nu har jag ett presentkort på Botox goddammit.
BOTOX.
Botulism in your face. Scary egentligen. Jag kommer dessvärre inte kunna stilla min nyfikenhet på något annat sätt än att använda kortet. När är frågan. Egentligen ska man ju börja i tid. Så att man inte får några rynkor.
Men förutom sprutskräck så lider jag även av extrema tvångstankar gällande renlevnad. Inga konserveringsmedel ingen glutamat och inte ens alvedon as we speak trots en djävulsk mensvärk. En liten rävsax det här.
Hur som helst så åker nålen bara in på bekymmersrynkan min läggning åsamkat mig. Vill inte bli en zombie.

Inom hemmets väggar har utvecklingen gått både framåt och bakåt. Allt är ansträngt och vi tassar runt gröt båda två. Men vi har också pratat, på riktigt, och har iallafall samma utgångspunkt. Punkten över bokstaven j i ordet bajs.

Sambon erkände att han misstänker att vi inte skulle var tillsammans längre om vi inte hade barnen, att tanken gjorde honom illamående.
Ska få upp ett normalt schema och litet rutin , och sedan ska vi väl pallra oss iväg på den där terapin.

Kommentarer
Postat av: A

botox?å nu är jag så avundsjuk att jag nästan kräks

2010-01-08 @ 17:50:02
Postat av: Pf

Kräks inte !

Jag är så nyfiken

och såå rädd

Väldigt hardcore present

detvar egentligen bara något jag diskuterade mest på skoj i somras , som hon uppenbarligen kom ihåg

men det värsta fasorna har lagt sig nu

jag tror jag droppar in innan sommaren så jag inte kisar min bekymmersrynka till en bergsklyfta

2010-01-09 @ 12:20:06
Postat av: A

det har jag redan gjort =(



tänk att inte kunna kisa

superbra present



2010-01-10 @ 13:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0