Oh ah ohh

Det är himla mycket porrprat i media nowadays. På alla tänkbara nivåer, bloggar, intervjuer och filosofiska  och feministiska perspektiv. Porr överallt. Och det är väl bra att man sågar sönder ännu ett tabu.
Jag kan nog bräckas av en tioåring om vi pratar porrkonsumtion, trots att jag är rätt så fixerad vid just sex.

Tror att jag har för livlig fantasi helt enkelt. Varför nöja sig med någon annans ljussättning, regi, rollbesättning och så vidare, när man kan bestämma själv?

Skulle nog hellre välja ett foto än en film. Eller smyga på grannen kanske. Och tittar jag ändå på filmen så blir det mer en studie i anatomi än något annat. Jag kan inte sätta det i relation till min kropp. Det känns för fjärran.
Som nyhetsbilder ifrån någon afrikansk flyktingförläggning. Jättestackars dom typ.
Men man springer inte till banken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0