Hype

Jag var ute häromdagen. Först bögkällare. Sedan Marie Laveau.
När vi stod ute på rökutan, jag och min syster, så börjar jag hosta. Samma gamla hosta som hemsökt mig i tre veckor. Ältar den  med min syster i jakt på sympatipoäng, eller kanske bara motivation att ta mig till vårdcentralen.

Istället fyllegastar hon följande ramsa ;
- Det äär ju svininfluensa! Du veet ju att du haar det! Det är ju det , fattar du ju själv att det är svininflueeensa!

Det två-tre kvadratmeter stora nikotinisthägnet utrymdes lugnt men effektivt inom loppet av 20 sekunder. Rätt så imponerande masspsykos det här. Och då har jag inte ens snuddat vid förskola och skola. Där pratar vi skräckfilm.

Idag är jag musikalautist med den här


Bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0