Har du bh på dig ?

Bh : Big Head

Jag drabbades verkligen av ett Big head igår. Stötte på en very fashionista/down with the crowd-person. Som överöste mig med komplimanger och hopp. Jag var modeikon och inspiratör och borde snarast starta eget , för att sedan bli nerringd med jobb. Allt jag sa var bra (visserligen har jag gett henne ett par balenciagaskor, men hon verkade rätt så ärlig).

Hon skulle dessutom ge tillbaks en jacka som jag lånat henne och glömt bort att jag älskade.
Jag sålde för några år sedan av en enorm klädsamling, the real deal med sekelskiftesblusar och designhistoria typ. Det som jag inte hade ballar att skiljas ifrån stuvade jag undan hos henne, tänkte hon kunde använda det i sitt jobb.

Vurmandet i kombination med en aldrig sinande ström goda ting lately, fick mig nog att kasta mig huvudstupa i någon sort bokstavsattack. På gränsen till att stoppa tåg med mina bara händer.
Det lustiga var att min joyride tog slut mitt under en fikasession..
jag klev in som en sprattelgubbe och ut som om jag var på väg att glida in i en insulinkoma. Helt matt.
Min vän anförtrodde att hon alltid trott att jag har mått pest i sådana situationer.

Som hon sa, - När du pratar så fort att man knappt hinner höra och är alldeles glansig på ögonen.

Och jag ba;

- Nääääjje, det är bäst ! Bääst! High on life L ! Som knark typ. (och så jazzhands)
För att en liten stund senare lägga mig ned, och vilja somna på plats.

Roligt skit.

Men jag tror fortfarande på mina ideer. Om två veckor max har jag startat eget. Det är profetian.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0