En Prada för emotionell skada

Intressant att se mitt senaste inlägg som tillkom för länge, länge sedan.
Samboskapet är messed up. Nu blir det parterapi och gud vet vad.
Jag handlade kläder och skor för nästan 10 000 kronor igår. Thats how bad it is.
Även om han ibland tror att problemen försvinner så fort man går utanför dörren.
Ba - Hej baby Im home! Igen. Kiss and make up tillsvidare.
Jag blir så mentalt utmattad att jag ibland för några sekunder vill svara JA när han frågar om han ska försvinna.
Klarar inte att pendla emellan alla extremes.
Men jag äger världens hetaste skor iallafall. Hade tänkt att smitta ned honom med min skofetishism, men det känns inte så aktuellt just nu.
Dessutom verkade mer som om han plötsligt insåg att jag var störd , än som att jag presenterade en ny möjlighet till rekreation.
Jag bygger på min nya arbetsplats. For real. Så skönt att få vara kreativ igen.
Vi ska jobba tillsammans också. Men nu tänker vi på sexiga skor och het inredning istället tycker jag.


Kommentarer
Postat av: A

TIO tusen?

he he

2009-10-21 @ 16:59:44
Postat av: Pf

Ja

jag tänker att det är snällt mot Sverige såhär i kristider

Gick litet bananas faktiskt, jag vet det.

Det var det eller singelmammaliv/rabiat militant femorevolution

2009-10-22 @ 09:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0