Regionala ytligheter

Jag skulle vara snygg imorgon, som kompensation för böldpesten som härjar mitt ansikte. 
Tar mig ut på galej och drar med min syster, trots att jag senast för en vecka sedan försökte övertala henne att ta en vit vecka.

Men istället färgade jag håret extremt fult. Klämde extremt fult. Blev extremt ful.


Lyckades få en bekant att skaffa mig ett recept på Aberela, så slipper jag leka Jack the ripper åtminstone.
Kan inte vänta ut den här acnesviten känner jag (har i och för sig minnen av röd, flagnande hud senast jag använde just Aberela men allt är bättre än äckel).

Skulle vaxa och hann inte. Eller rättare sagt jag slackade bort tiden. Eller så var det kanske så att tvekade pga. min lilla fadäs senast, då jag åsamkade mig själv en ajajaj som gränsade till förlossningsskada. Misstänker att det var för att sambon var hemma och alldeles för nyfiken, ett stressmoment för mycket helt enkelt.

Och när vi ändå talar om götet så finns det någonting jag gärna skulle vilja fråga min gynekolog, om det inte var så att jag skulle behöva dö och sedan byta mottagning.
Min teori, efter alla informationsblad ifrån bb om  knipövningar och så vidare.. När man får orgasm, så drar ju muskulaturen ihop sig och gymnastiserar följdaktligen.
Det jag undrar är : Om det inte borde motsvara knipövningar om man faktiskt kom, varje dag ?
Det låter fullkomligt logiskt tycker jag.

Nu, insomnia och ett extremt begär efter valfri av följande produkt - Vin, lakrits, choklad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0