Galore

Idag släppte jag verkligen loss helvetets hundar , på tal om obehag. 
Började dagen med rätt så vardagliga och katartiska sysslor.
Slutade upp sen kväll med att skrapa den fullkomligt gräsliga färgen av mina köksluckor, som idioterna som tronade här innan mig målat med en vattenbaserad färg (faller av i små flagor), med en avbruten mattknivsspets som mätte 1,5 gånger 2 centimeter. Jag vet inte om ni inser djupet och vidden av  en sådan mission. Hur ont jag har i fingrarna.  
Att det är fullkomligt omöjligt borde däremot framgå rätt så klart.
Men så fort jag kom på tanken kunde jag inte skjuta upp det en minut till. Med eller utan lämpliga verktyg. Bättre än att gå loss på sig själv åtminstone.
Nu är det så fult att jag är om möjligt, ännu mer taggad. 
Imorgon ska jag köpa en ordentlig skrapa.

Ett prima exempel på saker man inte kan göra när man är sambo.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0