Abstinence

Det är möjligt att jag gjort någon som är mig väldigt kär, besviken. Personen ifråga stållde sig frågande till huruvida han var på min fuck list eller inte, efter att jag råkat läcka om att det fanns en sådan. Borde vetat bättre.
En fuck list är en liten hop av namn på personer som man gärna skulle ligga blå och gula om man bara fick. Alternativt kunde/hade chansen. Viktigt att observera att det inte är alla hot people, utan bara de som man känner att man inte vill leva utan att ha provat på.

Men, iallafall,  inom kort så kommer en frontrunner på den infamösa listan faktiskt att landa i stockholmskrokarna.  Nummer har utbytts, ett möte kommer att ske. Däremot så kommer jag inte att dela the loving grace med personen ifråga. Har jag lyckats hålla mig hittills, tänker jag , så går det väl ett litet tag till.
Dessutom har det passerat så lång tid sedan vårt glory moment att det förhoppningsvis är för länge sedan begravet.  Kanske finns bara en härlig platonisk känsla av gemenskap kvar.
Kännandes mig själv väl, så kan jag däremot utan tvekan säga att jag säkert kommer att mjölka situationen och ta råmaterialet med mig hem för raffinering.
Beggars cant be chosers, you know.

Min goda vän sa att jag var störd. Jag vet visserligen om det , men sättet han sade det på implicerade störd på en helt annan nivå än den jag var beredd att gå med på. Detta av en person med inte helt sund syn på samlevnad. Hursomhelst, man ska inte gå i fällan.  Jag som är en mycket hemlighetsfull typ dessutom. Denna människors eviga längtan efter yip yap och förståelse kommer bli allas vårat fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0