Cipralextime !

Jag misstänker att det inte finns en människa i vårt avlånga land som litar mindre på sig själv och sina känslor än jag.
Jag ändrar mig nu.
Tänker att det jag tror att jag tror och vill, bara är mitt undermedvetnas lumpna trick. Som en guerillarörelse  inside vars taktik går ut på att få mina självdestruktiva tendenser att framstå som en uppriktig önskan eller övertygelse. En fälla m.a.o. , vars uppfyllelse skulle bli ett straff.
Ex. jag tror att jag vill ha en clean slate med peace love och understanding .. men egentligen är det min inre masochist som vill plågas just a little bit more.
Eller att mes/latmasken bara ska slippa göra någonting ö.h.t.
Jag tror att jag måste berätta, men egentligen så är det brobränning och ingenting annat. Och så vidare.

Ja du ser. Kanske dags att boka ett besök hos husläkaren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0