Three is the charm

På fredag har vi den tredje inbokade tiden hos Jenny socionomen och familjebehandling, som det kallas. Förhoppningsvis så dyker vi båda upp den här gången.


När han frågade mig om jag har någon annan skrattade jag.
Frågade hur han tänkt sig att jag skulle hinna med att ligga med folk när jag knappt hinner borsta håret.

Man kan tro att jag med min bakgrund skulle vara förberedd på att kärlek och parskap etc. när som helst kan bli en enda stor mind fucker. Men nej.
En sköldpadda utan skal. Som kommer på att den är skallös i sista minuten.

Kommentarer
Postat av: line

du hade verkligen en fin blogg :)

Hur länge har du haft den ? <3

2010-03-09 @ 18:41:11
URL: http://liinedalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0