Samtid

Samtiden är så ostimulerande, trots att jag varit out n about mer än någonsin.
Känns som att jag står och stampar på samma ställe.
Tog med sambon på hemma-hos-party.
/ Vi ska göra mer tillsammans var det tänkt. Göra det jag gör, tillsammans, det vill säga. /
Det var roligt, men jag märkte att han var obekväm med publiken som var för glad, framgångsrik, ung och full antar jag.


Jag sportade en kameltå över halva staden. Det var ifrån början inte meningen, men jag hade  redan ställt in mig på stentvättad snortajt denim.
Väl på var sprickan oundviklig och jag kom på mig själv med att tänka att man borde se det som en utmaning. Sen gick jag ut. Tänkte kognitiv terapi och trendsetter och hjälp mig ända tills att jag ramlade hem på sena kvällskvisten.

Jag satsar också stenhårt på att återuppliva ghettonaglarna. Ni vet, dekormålade till tusen. Folk verkar inte vilja haka på dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0